(te) veel tijd aan repeterende handelingen of terugkerende klantvragen?

De agent in het kort

Wij houden van samenwerkingen en communicatie zonder onnodige poespas, dus hierbij alle informatie over de agent in het kort. 

Een slimme digitale collega die 24/7 gesprekken voert met klanten.

Beantwoordt terugkerende vragen, kwalificeert leads en registreert bestellingen, volledig automatisch en in jouw bedrijfstaal. Ook kan het ingezet worden voor screenings van leads via Whatsapp. Het reageren op klantvragen via de email en het versturen van reminders aan collega’s en/of klanten. De mogelijkheden zijn eindeloos. 

Jij (en je team) houden tijd over voor complexe werkzaamheden, terwijl de makkelijke taken worden uitgevoerd door de AI agent.

De ontwikkeling is gratis, daarna kost de agent tussen de 50 en 200,- euro excl. BTW per maand afhankelijk van de specifieke taak die het uitvoert. 

Wij hebben de oplossing: 
AI Agents

Een AI-agent staat 24/7 paraat, beantwoordt tot 80% van de terugkerende vragen en geeft je team tijd voor complexere taken. Klanten krijgen direct, consistent antwoord; jij bespaart supportkosten én verzamelt realtime data om je processen verder te verfijnen. Daarnaast kan het ook andere klusjes oppakken, zodat het kwalificeren van leads, het automatiseren van meldingen over bijv. vleermuizen of roeken. Benieuwd of jouw proces, ook ondersteund kan worden, neem dan vrijblijvend contact op.

AI chatbot aan het werk

Jouw nieuwe collega

Maak kennis met je nieuwe collega: de AI-Agent. Hij beantwoordt vragen, sorteert en kwalificeert leads en noteert orders terwijl jij focust op strategisch werk. Vervelende klusjes verdwijnen, klanttevredenheid stijgt en je team wint elke dag kostbare uren.

Aannemen

De Chatbot in 

0

Berichten betantwoord

De chatbot is 24/7 beschikbaar en beantwoord dagelijks honderden vragen

0

Chatbots gemaakt

Het aantal chatbots dat wij momenteel voor klanten hebben gebouwd en geplaatst.

0

Minuten bespaard

De chatbot vangt terugkerende vragen af en bespaart het bedrijf tijd en geld. 

0

Nieuwe bots in ontwikkeling

Dagelijks werken wij aan de ontwikkeling van veschillende bots voor onze klanten.

De voordelen

  • Antwoordt 24/7 zonder wachtrij

  • Snijdt repetitief supportwerk weg, bespaart kosten

  • Geeft altijd hetzelfde, foutloze antwoord

  • Legt gesprekken vast en levert klant­inzichten

  • Schaalt moeiteloos mee met piekverkeer

  • Escaleert naar ‘real-human’ indien nodig.
Ondernemer die tot rust komt.

Aanpak

Stap 1

Wij starten met een interview. Waar wil je de chatbot voor inzetten? Via welk kanaal? Wat is de stijl van jouw bedrijf? Wat zijn veel gestelde vragen?

Stap 2

Op basis van de input van de ondernemer en de website bouwen wij een V1 van de kennisbank.

Stap 3

De inhoud, die meegegeven wordt aan de bot wordt bekeken en indien nodig aangepast.

Stap 4

Wij richten de chatbot in op basis van de kennisbank, Tone of voice en huisstijl. 

Stap 5

Wij voeren intern en samen met de klant uitvoerig testen uit en optimaliseren de bot.

Stap 6

De chabot wordt geplaatst en op basis van echte gesprekken wordt gerapporteerd en doorontwikkeld. 

De samenwerking

Wij zijn Paco en Martijn, oprichters van EffiFlow.

We bouwen chatbots, automatiseringen en AI-oplossingen die vervelend handwerk elimineren.

Jij maakt de plannen, wij schrijven de scripts.

Button

Heb je een vraag?

Wij hebben de meest gestelde vragen voor je op een rijtje gezet. Kun je niet vinden wat je zoekt? Neem dan gerust contact met ons op. Of raadpleeg de Chatbot. 

Kies voor een AI-chatbot en geef klanten direct antwoord, dag en nacht. Je supportteam krijgt eindelijk ruimte voor complex werk, terwijl de bot repetitieve vragen afhandelt en waardevolle klantdata verzamelt. Zo bespaar je kosten, verhoog je tevredenheid en schaal je moeiteloos mee met groeiende vraag.

De ontwikkeling van de Chatbot is gratis. Het abonnement begint te lopen, wanneer de chatbot live is. De kosten zijn 200,- euro per maand en worden jaarlijks in rekening gebracht. 

De externe chatbot chat met jouw klanten. De interne chatbot beantwoord vragen van jouw medewerkers en/of haalt data uit jouw eigen database op.

Wij hebben inmiddels ervaring met meerdere chatbots, intern en extern in meerdere branches. Geen uitdaging is ons te groot. Daarnaast hebben wij geen overhead, dus kunnen we de kosten voor jou laag houden.